SON DAKİKA
reklam
reklam

Kartallı Polis Emeklileri, derneklerinin 3. yılını kutladı

Eklenme Tarihi: 17 Mayıs 2026, Pazar - 12:47   Okunma Sayısı: 67318
Kamu Yararına Çalışan Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği Kartal Anadolu Yakası Merkez Şubesi kuruluşunun 3. yılını kutladı. Şube Başkanı Hayrettin Aydın, kutlama programı ile ilgili olarak şunları söyledi;

“Şubemizin 3.ncü kuruluş yılında üyelerimiz ile bir araya gelerek kutlama yaptık. Kutlamada, 3.ncü yılımız anısına pasta keserek büyüğümüz emekli Komiser Reşat Oktar’a, Türk Bayrağı, Kemal Kepenek abimize baston ve en genç üyemiz Murat Fatih arkadaşımıza ses bombası hediye edildi. Eğitmen şube saymanımız Adem Özsoy 5188 sayılı Özel Güvenlik hizmetlerine dair kanun ve yönetmenlikler çerçevesinde özel Güvenlik Amiri Bilgilendirme Eğitim Programı düzenledi. Programa katılım sağlayan 45 kişiye katılım belgeleri verildi.  

Derneğimize Emekli Komiser Mehmet İzgi, Emekli Baş Polis Memuru Mehmet Pay, Emekli Polis Memuru Celal Oğuz, Emekli Polis memuru Selami Şahin üyelikleri yapılarak dernek rozeti takıldı. Kutlama sonrası Soğanlık Orta Mahalle Muhtarlığı ziyaret edildi. Hemen ardından genç yaştaki kızını kaybeden üyemiz Mehmet Tunçalp’e üyelerimiz ile birlikte ikametinde taziye ziyaretinde bulunduk. Ve Genel Başkanımız Doğan Şimşek’in selamlarını ilettik.”

Kaynak: Özel Haber
Editör: Melek ŞAHİN

YORUMUNUZU BIRAKABİLİRSİNİZ

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

HABER ARŞİVİ

KÖŞE YAZARLARI

reklam
reklam